Sunday, 25 May 2014

It ain't no fun if the homies can't blog none


Quick head's up: check out Step One aka Jack The Snipper talkin' about his favourite Westwood freestyles over on..... Nah Right! We all up in America like Frank Lampard & Rio Ferdinand next season, bruv!

Still waitin' for someone to upload the episode of Westwood's early '00s TV show on UK Play where he was hangin' out in Lefrak with CNN, btw.

7 comments:

d said...

100% that was on a dvd that came with one of his compilations.

step one said...

Cheers bruv.

yeldarb said...

good work, step one

step one said...

There's a Capone interview/freestyle on the DVD with this CD. Could be it?

http://www.discogs.com/Various-Westwood-The-Takeover/release/1173203

Si Mane Price said...

Hmm. The UK Play show was from 2000/maybe 2001 and it was CNN hangin' out on their block with Maze-N-Musolini and a bunch of other goons. The Capone freestyle might be from that footage.

Just copped that Westwood comp for a penny from Amazon so we'll see.

d said...

If it or part of its in Nores favourite deli then thats the one Im thinking of. Dunno if that fits your description though.

Si Mane Price said...

I don't recall that but it's about 12 years since I last saw it.

The bits I mostly remember are NORE introducing Westwood to the neighbourhood full steezys, and Capone showing him where they hide the guns on the block.

Sponsors